İptal/İade

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

İade Şartları

Sipariş edilen ürün teslim alındıktan sonra herhangi bir problem sebebi ile iade edilmek istendiğinde izlenmesi gereken yol ve bilinmesi gerekenler şu şekildedir:

Siparişi teslim aldığınız günü takip eden 7 (yedi) gün içerisinde, iade talebinizi ve ürünle ilgili probleminizi “İletişim” bölümündeki formu doldurarak bilgi vermeli veya info@tenga.com.tr adresine e-posta göndermelisiniz.

Tarafınıza gönderilecek yönlendirme maili doğrultusunda, ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde TENGA Türkiye'ye geri göndermenizi rica ederiz. 7 (yedi) günü aşan bildirimlerde iade kabul edilmeyecektir. İade isteğiniz bize ulaştığında, yetkililer tarafından değerlendirilecek ve iadeniz onaylandığında size bir onay e-postası gönderilecektir.

İade edilecek ürünü eksiksiz şekilde orijinal faturasıyla, paketi kesinlikle hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş şekilde, sipariş numarası ile birlikte size gönderilecek olan bilgilendirme e-postasında iletilen adrese geri gönderdiğinizden emin olmalısınız.

Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu bir ‘İADE FATURASI’ ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini ‘İADE FATURASI’ kesilmediği takdirde tamamlayamadığımızı belirtmeliyiz.

Ürünün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır. Ayrıca iade ettiğiniz ürünün herhangi bir hediyesi mevcut ise, aynı şekilde bahsi geçen hediyenin de kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır.

İadenizi onaylamadan önce ürünle ilgili inceleme TENGA Türkiye tarafından yapılacak ve size bilgilenirme e-postası gönderilecektir.

Bu şartlar dahilinde yapacağınız tüm iade gönderimlerinin kargo ücreti size ait olacaktır. Ancak, iade etmek istediğiniz ürünün kusurlu olduğu anlaşıldığı takdirde, iadeniz onaylanacak ve geri gönderim için ödediğiniz kargo ücreti hesabınıza yatırılacaktır.

İade Onayından Sonra

Satın alımını gerçekleştirdiğiniz ürünlerin bir kısmını veya tümünü iade etmeniz ve ürünlerin tarafımıza ulaşmasından sonra ödeme şeklinizin durumuna göre iade yapılacaktır.

- İnternet üzerinden kredi kartı ile ödemelerde aynı kredi kartınıza iade yapılır. Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün bedeli, iade onayınızı takip eden 7 (yedi) gün içerisinde bankanıza geri ödenecektir.

Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin banka hesabınıza yansıması ortalama iki, üç hafta sürebilmektedir. Kredi kartıyla yapılan alışverişlerde geri ödenen tutarın bankaya devrinden sonraki süreçte yaşanabilecek olası gelişmeler tamamen banka işlem süreci ile ilgili olup TENGA Türkiye'nin sorumluluğunda değildir. Bu tür sorunlarda maalesef herhangi bir müdahalede bulunma hakkımız ve yetkimiz yoktur.

Havale veya EFT ile ödeme yaptıysanız, aynı hesap numarasına iade yapılır.

Kapıda ödeme seçeneklerinde (Kapıda Kredi Kartı veya Kapıda Nakit) ise; tutar ARAS Kargo şirketinden hesabımıza geçtikten sonra tarafınıza gönderilmektedir. Kapıda Kredi Kartı 40 gün, Kapıda Nakit ödemeler ise 15 gün içinde vereceğiniz banka hesabı numarasına iade edilir. Bu hesap numarasının bildirimini iade ettiğiniz ürünün içine koyacağınız bir not ile veya info@tenga.com.tr'ye bir e-posta atarak yapabilirsiniz.

TENGA Türkiye, isterseniz paranızı iade edecektir, isterseniz de ödediğiniz ücreti sonraki alışverişleriniz için, üyelik hesabınızda saklayacaktır.

TENGA Türkiye'nin anlaşmalı olduğu kargo şirketi (ARAS Kargo) dışında gönderilecek değişimlerde oluşacak hasar ve benzeri durumlarda sorumluluk kabul etmez.

Özel Koşullar

Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi teslimat yerinden ayrılmadan önce kargo paketinizi açmalı ve ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış kargo paketlerinde bunu yapmanız çok önemlidir. Ürün faturanız, kargo poşetinin ön gözünde yer almaktadır. Beklenmedik bir durumda, sorunlu ürünle karşılaşırsanız veya ürüne ait fatura, kargo poşetinde yer almıyorsa, paketi teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturarak, kargo şirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir. Ürün faturası, iptal ve iadeler için muhakkak gereklidir.

Orijinal ambalajı zarar görmüş, bozulmuş, açılmış, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde denenmiş, kullanılmış, kullanımdan dolayı zarar görmüş veya orjinal faturası bulunmayan ürünlerin iadesi kesinlikle kabul edilmemektedir.

Ürünün iadesi, ürünün bütün standart aksesuarları; ambalajları hasarsız ve tam olarak orjinal paketleri ve orjinal faturası ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır. Teslimattan sonraki 7 (yedi) günü aşan sürelerde ‘Cayma Hakkı' ile iade söz konusu değildir.

Müşteri, ürünü, teslim aldığı andaki durumu ile geri vermekle ve kullanımdan kaynaklanan ticari kaybı ödemekle yükümlüdür.

TENGA Türkiye Facebook TENGA Türkiye Twitter
Kargo 5TL
100TL Üzeri Kargo Bedava Paket Gizliliği
Kapıda Ödeme Axess'e 12 Taksit
Copyright© Pandoris® LTD. Her hakkı saklıdır.