Müşteri Hizmetleri

İade

Sipariş edilen ürün teslim alındıktan sonra herhangi bir problem sebebi ile iade edilmek istendiğinde izlenmesi gereken yol ve bilinmesi gerekenler şu şekildedir: Siparişi teslim aldığınız günü takip eden 14 (ondört) gün içinde, iade talebinizi ve ürünle ilgili probleminizi “İletişim” bölümündeki formu doldurarak bilgi vermeli veya [email protected] adresine e-posta göndermelisiniz. Tarafınıza gönderilecek yönlendirme maili doğrultusunda, ürünü teslimat tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde bize geri göndermenizi rica ederiz. 14 (ondört) günü aşan bildirimlerde iade kabul edilmeyecektir. İade isteğiniz bize ulaştığında, yetkililer tarafından değerlendirilecek ve iadeniz onaylandığında size bir onay e-postası gönderilecektir.

İade edilecek ürünü eksiksiz şekilde orijinal faturasıyla, paketi kesinlikle açılmamış, hasar görmemiş, kullanılmamış şekilde, sipariş numarası ile birlikte size gönderilecek olan bilgilendirme e-postasında iletilen adrese geri gönderdiğinizden emin olmalısınız.

Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu bir ‘İADE FATURASI’ ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini ‘İADE FATURASI’ kesilmediği takdirde tamamlayamadığımızı bilmenizi rica ederiz.

Ürünün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır. Ayrıca iade ettiğiniz ürünün herhangi bir hediyesi mevcut ise, aynı şekilde bahsi geçen hediyenin de kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır.

İadenizi onaylamadan önce ürünle ilgili inceleme yapılacak ve size bilgilenirme e-postası gönderilecektir.

Bu şartlar dahilinde yapacağınız tüm iade gönderimlerinin kargo ücreti size ait olacaktır. Ancak, iade etmek istediğiniz ürünün kusurlu olduğu anlaşıldığı takdirde, iadeniz onaylanacak ve geri gönderim için ödediğiniz kargo ücreti hesabınıza yatırılacaktır.

İade Onayından Sonra

Satın alımını gerçekleştirdiğiniz ürünlerin bir kısmını veya tümünü iade etmeniz ve ürünlerin tarafımıza ulaşmasından sonra ödeme şeklinizin durumuna göre iade yapılacaktır.
- tenga.com.tr üzerinden kredi kartı ile ödemelerde aynı kredi kartınıza iade yapılır. Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde iade onayınızı takip eden 7 (yedi) iş günü içerisinde muhasebe departmanımız tarafından ürün bedeli iade işlemi tamamlanır. Ancak kredi kartınıza yapılan bu iade bedelin bankanız tarafından size yansıtılması ortalama iki, üç hafta sürebilmektedir. Kredi kartıyla yapılan alışverişlerde geri ödenen tutarın bankaya devrinden sonraki süreçte yaşanabilecek olası gelişmeler tamamen sizin bankanızın işlem süreci ile ilgili olup bizim sorumluluğumuzda değildir. Bu tür sorunlarda maalesef herhangi bir müdahalede bulunma hakkımız ve yetkimiz yoktur.
- Ödemenizi Havale/FT olarak yaptıysanız, ödemeyi gerçekleştirdiğiniz aynı hesap numarasına iade yapılır.
- Teslimatta ödeme seçeneklerinde (Kapıda veya şubede Nakit veya Kredi Kartı Ödeme) ise; tutar 10 iş günü içinde vereceğiniz banka hesabı numarasına iade edilir. Bu hesap numarasının bildirimini, iadenizi onayladığımızda [email protected]'ye e-posta göndererek yapabilirsiniz.

İade işlemini tamamlarken, dilerseniz ödediğiniz tutar tarafınıza iade edecektir, isterseniz de bir sonraki alışverişlerinizde kullanmanız için üyelik hesabınızda kredi olarak yüklenecektir.

İadenizi yaparken gönderim bedeli tarafınıza aittir. İade kargo gönderimini anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi dışında bir şirket ile yapmanız durumunda oluşacak hasar ve benzeri durumlarda sorumluluk kabul edemiyoruz.

Özel Koşullar

Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi teslimat yerinden ayrılmadan önce kargo paketinizi açmalı ve ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış kargo paketlerinde bunu yapmanız çok önemlidir.

Ürün faturanız, kargo poşetinin içinde yer almaktadır. Beklenmedik bir durumda, sorunlu ürünle karşılaşırsanız veya ürüne ait fatura, kutunuzun içinde yer almıyorsa, paketi teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturarak, kargo şirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir. Ürün faturası, iptal ve iadeler için muhakkak gereklidir.

Orijinal ambalajı zarar görmüş, bozulmuş, açılmış, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde denenmiş, kullanılmış, kullanımdan dolayı zarar görmüş veya orjinal faturası bulunmayan ürünlerin iadesi kesinlikle kabul edilmemektedir. Ürünün iadesi, ürünün bütün standart aksesuarları; ambalajları hasarsız ve tam olarak orjinal paketleri ve orjinal faturası ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır. Teslimattan sonraki 14 (ondört) günü aşan sürelerde ‘Cayma Hakkı' ile iade söz konusu değildir.

Müşteri, ürünü, teslim aldığı andaki durumu ile geri vermekle ve kullanımdan kaynaklanan ticari kaybı ödemekle yükümlüdür.

Yasal İade Koşulları

• İadeniz, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”nde yer alan Madde 4’deki “Cayma Hakkı” şartlarına uygun olmalıdır. (bknz. tenga.com.tr - Mesafeli Satış Sözleşmesi)

• Yasal İade Süresi ve Koşulları: Ürünlerin yasal iade süresi teslim tarihinden itibaren 14 gündür. İade edilecek ürünlerin tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle eksiksiz bir şekilde ve ürünün orijinal faturası ile birlikte gönderilmesi gereklidir. Faturasız iadeler kabul edilmemektedir.

• “Mesafeli Satış Sözleşmesi”ne göre aşağıda sayılan ürünlerin iadesi yapılamamaktadır:
- Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler.
- Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler.
- Tek kullanımlık ürünler

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR